2012. november 15.

A hősnők viadala - A végső párbaj: Clary vs. Rose


Elérkeztünk a végső párbajhoz!
Sajnos Faythe kiesett, de Clary tovább jutott, így a YA kategóriában ő fog megbirkózni a dampyr hölggyel, aki nem más, mint Rose, személyesen.
 Eddig is fontos volt minden egyes szavazat, de ez most még inkább igaz!
A szavazás november 15-tól november 17. 23:59-ig tart!

Kérek mindenkit, aki azt szeretné, hogy CLARY nyerje meg a 2012-es Hősnők viadalát, hogy csak EGYSZER SZAVAZZATOK!!!!! Nagyon fontos, hisz kiderül, ha 1 helyről több voks érkezett, sőt azok törlésre is kerülnek! Inkább legyen EGY BIZTOS szavazata, mint semmi!

... Jace egyszerűen nem fér a bőrébe, idegesen fel-le járkál...

Na, jó! Én ezt nem bírom idegekkel. Voltam kint a parkban is, hogy levezessem az indulataimat, de pár lökött kacsa nem számolt azzal, hogy most nagyon nem érdemes belém kötni... Eddig sem bírtam azokat a kis dögöket (Herondale átok...higgyétek el), de most ők húzták a rövidebbet... Izzy sütőjében melegednek...

De, hogy a lényegre térjek:
Csajok (egye fene... ti is srácok) szuperek vagytok! Már alig emlékszem a szívemet ért sérülés okára, de azért még dereng valami, szóval tudjátok, mi rá a gyógyír ;)

Valentin démon serege ehhez a párbajhoz képest babazsúr volt... látnátok a többieket... Magnus és Alec már TEAM CLARY pólóban feszít, pomponokkal a kezükben.
Én is abban vagyok, csak a fekete anyagon nem látszik jól a fekete felirat, de ott van, tényleg!
Tudjátok:
1234 óta jobban áll nekünk a fekete, mint ellenfeleink drukkereinek

SZAVAZZATOK CLARY-RE és akkor Mindenki boldog lesz, én pedig az öröm ködében elveszítem az emlékezetemet...

Ps.: Nem csak a Mikulás bácsit ismerem, az Angyalra is! Vannak odafönt is kapcsolataim!

Nézzetek rá, hát lehet neki ellenállni?
A válasz igen egyszerű: NEM!
!!!! Sipirc szavazni: CLARY -re !!!!




Rose vs Clary Felnőtt kategóriában itt tudtok szavazni: KATT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése